Stalo se | PG logistic – poradenství a interim managment v logistice, logistický audit, optimalizace zásob, řízení projektů.

Nacházíte se zde: www.pglogistic.cz » Menu » Stalo se

Stalo se

 



2019

Solodoor Sušice
Layout skladu – zadání zvýšení kapacity skladu, snížení pracnosti u vychystávání
Layout skladu aktualizace


Ewals a.s. / Audit skladu

Návrh nového Layoutu s ohledem na požadavek zvýšení BOZP na skladě (snížení pojistných událostí)
Výběrové řízení na dodavatele skladové techniky


Van Leeuwen / Audit skladu

Zavedení 5S
Návrh nového Layoutu po investici do automatického skladu
Výběr položek vhodné ke skladování v automatizovaném skladě


CEWE – Fotolab / Audit skladu a výroby

Návrh nového Layoutu výroby a skladu
Návrh řešení sortace zakázek


Thymm obaly / Návrh nového Layoutu – zadání maximální využití stávajícího skladovacího prostoru.

Nové skladové technologie umožní zvýšení kapacity, zrychlení manipulace na skladě, snížení nákladů na externí skladování a přepravu mezi sklady.


Enbra s.r.o / Vytvoření nového konceptu skladování – Layout skladu


Hrad Kašperk / Audit provozní části hradu (v majetku obce)

Inventura prodejného sortimentu.


BAST / Inventura skladu a rozpracované výroby



2018

RM Gastro / Stěhování skladu do nové haly

Nastavení systému práce nového skladu
Zavedení nového systému práce po stěhování
Stabilizace fungování skladu
Změna řízení nákupu – nákupní strategie – snížení zásob


Unico Modular / Inventura skladů


ZVU / Inventura skladu


Essa Czech / Inventura skladu


BOS Ladná / Audit výroby a skladu

Zavedení nového systému plánování výroby za pomoci MAVIE planV


SFS / Návrh nového Layoutu skladu

Plánování nákupu


Dekos-R / Stabilizace fungování odd. logistiky

Zavedení WMS
Manažersky dohled/kontroling odd. logistiky



2017

11.1.2017

Dne 11.1. proběhla prezentace studie nového Lay Outu ve společnosti Amylon, a.s. Cílem této studie bylo navrhnout optimalizovaný lay out nového skladu v závodě Ronov nad Sázavou. Součástí projektu byl i návrh optimalizace zásob s využitím nástroje MaVie.


5.1.2017

Od 5.1.2017 najdete naše kanceláře na nové adrese Českobrodská 1174, Praha 9 Kyje. Administrativní budova Alimpex, 3-patro.



2016

15.12.2016

Dokončen projekt optimalizace skladového hospodářství ve společnosti Baby Direkt, s.r.o.


23.10.2016

Dokončen projekt optimalizace skladu hutního materiálu ve společnosti ZVU strojírny v Hradci Králové.


20.7.2016

Dne 17.7. proběhla prezentace studie nového Lay Outu ve společnosti RETEX, a.s. Cílem této studie bylo navrhnout optimalizovaný lay out výrobních a skladových částí závodu v rámci očekávaného nárůstu produkce. Součástí projektu byl i návrh optimalizace zásob s využitím nástroje MaVie.


13.5.2016

Workshop na téma jednoduché řízení zásob byl úspěšný!

MaVie_1 MaVie_2 MaVie_3 MaVie_4


 


1.4.2016 

Jsme držitelem certifikátu prověřené společnosti. Proveren_spolecnost_2016 


Dne 22.3.2016 

v Jindřichově Hradci proběhla pracovní snídeně na téma "Praktické cesty k vyšší výkonosti střední firmy" pod záštitou OHK Jindřichův Hracec a CAIM.

Naše prezentace byla věnována řízení zásob.

Akce_JH


Dne 16.2.2016 

jsme prezentovali zástupcům městské části Praha 14 modelovou studii optimalizace parkovacích stání pro oblast sídliště Lehovec. Celá studie vznikla jako ukázka využití optimalizačních nástrojů interní logistiky v podmínkách veřejné dopravy. Modelová studie byla následně realizována v režii naší společnosti.


15.2.2016

Chceme Vás touto cestou pozvat na další ročník veletrhu 

for_logistic


Dne 2.února 2016 

proběhla prezentace studie nového Lay Outu ve společnosti Efaflex CZ s.r.o. Cílem této studie bylo navrhnout optimalizovaný lay out výrobních a skladových částí závodu v rámci očekávaného nárůstu produkce. Součástí realizace byl také vývoj speciálních ukládacích a manipulačních prostředků. Výsledek byl ze strany zadavatele hodnocen vskutku pozitivně.



2015

15.12.15

V rámci rozvoje našich interních a externích kolegů proběhlo školení pod názvem „Finanční vadenecum" pod vedením Ing. Tomáše Rybičky, kterému tímto děkujeme za perfektní školení.

Financni_vadenecum


2.12.2015

Dnes byl úspěšně dokončen závěrečnou prezentací logistický audit ve společnosti UNICO MODULAR a.s. 


13.11.2015

Dnes jsme úspěšně dokončili logistický audit ve společnosti EFAFLEX – CZ. 


30.6.2015

MÁME NOVÉHO KOLEGU

Do našeho tým přišel kolega Ing.Pavel Justin MBA.



2014

 15.4.2014

"ON THE WALL"

Od 15. 4. do 17. 4. se v PVA v Letňanech konal veletrh FOR LOGISTIC, jenž prezentuje nejnovější trendy ze světa logistiky, dopravy a skladování. A my jsme byli jeho součástí. Prezentovali jsme možnosti využití vizuálních nástrojů a myšlení v logistice pod názvem „ON THE WALL“.

On the WALL - foto vizuální nástroje v logistice


Nosnou myšlenkou celého projektu je ukázat, že přiblížit lidem průběh realizace projektu jde i bez drahých počítačů. Nápady jsou totiž doslova na stěně! Díky velikosti si lidé dokáží podstatu úkolu lépe představit, podobně jako naši jeskynní předci, kteří takto předávali svá poselství a zkušenosti.

> VIDEO Z AKCE ZDE

Autor: Radek Karkovsk


Pozvánka na FOR LOGISTIC 2014


POZVÁNKA

Česká asociace interim managementu, o.s. si Vás dovoluje pozvat na seminář na téma

Jak začít podnikat a jak se stát interim manažerem - pozvánka  zde 



2013

WORKSHOP

V září 2013 byl úspěšně realizován workshop na téma IAC Group s.r.o. závod Přeštice


WORKSHOP Z OBLASTI NÁKUPU

Úspěšně realizovány workshopy z oblasti nákupu, logistiky a projektového řízení pořádané ve dnech 13-14.5. a dále 5-6.6. v prostorách Inovačního centra a podnikatelského inkubátoru TIC ČKD Praha Klečákova 5/347, Praha 9, 190 02.

Mottem akce je: nejlepší řešení jsou ta nejjednodušší.


LOGISTICKÝ AUDIT

Na konci roku 2012 jsme úspěšně realizovali logistický audit ve společnosti British American Tobacco Czech Republic.



2012

Projektový manažer roku 2012
vyhlášení výsledků 9.10.2012

Vyhlášení manažera roku 2012


Účastníme se soutěže Projektový manažer roku 2012

Posláním soutěže je hodnotit nejvýznamnější a nejúspěšnější projektové manažery, manažerky a samotné projekty ve veřejném, soukromém i neziskovém sektoru, napříč všemi odvětvími v ČR. Unikátnost soutěže spočívá ve způsobu výběru a hodnocení jednotlivých soutěžících. Kandidáti na cenu Projektový manažer roku budou prokazovat své dovednosti v manažerské hře, při které budou simulovat řízení konkrétního projektu. Pravidla hodnocení dále vycházejí ze zkušeností s certifikací projektových manažerů podle mezinárodního standardu International Project Management Association (IPMA) a celosvětové soutěže IPMA Awards.

Více zde


IMindMap

Od července 2012 jsme začali aktivně využívat při řešení potřeb našich klientů nástroj IMindMap.


Dokončení projektu GREEN WAYS, s.r.o.

Dne 17.5.2012 jsme úspěčne dokončili realizaci projektu pro společnost GREN WEYS, s.r.o.. Celý projekt byl zakončen workshopem s vedením společnosti.


Na Valné hromadě dne 2.2.2012 CIAM – se stal Petr Karkovský členem rady



2011

Logistický scan v DIOS Nýřany

Dne 1.6.2011 jsme úspěšně dokončili společne s firmou Gradua Cegos - logistický scan ve společnosti DIOS Nýřany. Celý projekt byl zakončen workshopem s vedením společnosti.


V květnu 2011 

jsme úspěšně předali projekt „PLÁNOVÁNÍ VÝROBY APU-RIGIDS“ ve společnosti TI Group Automotive Systems s.r.o.


Únor 2011

Od počátku měsíce února spouštíme naší prezentaci na stránkách Logismarket Česká republika. Věřím, že se Vám naše prezentace bude hodnocena pozitivně.


28.1.2011

Dne 28.1.2011 jsme úspěšně dokončili logistický scan ve společnosti ABBAS v Brně. Celý projekt byl zakončen workshopem s pracovníky logistiky a vedením společnosti



2010

3.12.2010

Dne 3.12.2010 jsme úspěšně předali projekt „Optimalizace Lay Outu materiálových toků“ ve společnosti ZANINI CZ. Při tomto projektu byla využita vizualizace návrhu v 3D a ověřeni návrhu pomocí simulačního programu.


20.11.2010

Naše firma úspěšně dokončila logistický audit ve společnosti T-Mobile a.s., cílem auditu bylo vyhodnotit stav logistických systému v oddělení výstavby radiových sítí a posoudit činnost externího logistického operátora.


20.10.2010

PG logistic se aktivně zúčastnil konference " logistika v potravinářském průmyslu", která se konala 19. – 20. října 2010 v hotelu IBIS Karlín v Praze. Na konferenci jsme prezentovali naše zkušenosti s předpovědí poptávky v potravinářství.

     

    Nejlepší řešení jsou ta jednoduchá

         



    • ZVU   
    • VAN LEEUWEN   
    • UNICO MODULAR   
    • THIMM   
    • SOLODOOR   
    • SFS   
    • RM GASTRO   
    • NEMOCNICE PLZEŇSKÉHO KRAJE   
    • NOMINAL   
    • KAŠPERSKÉ HORY   
    • EWALS CARGO CARE   
    • ENBRA   
    • DOPRAVNÍ PODNIK HLAVNÍHO MĚSTA PRAHA   
    • BOS   
    • BAST   
    • CEVE fotolab   
    • Zdemar   
    • Ambiente   
    • Zanini   
    • UJV   
    • Molson Coors   
    • Sklopísek Střelec   
    • Schafer Menk   
    • Národní Galerie   
    • Pro Doma   
    • VOK Beroun   
    • Kovosvit MAS   
    • Lakovna Hajdík   
    • Krpa   
    • Fezko   
    • Dioss   
    • Dekos   
    • Baxter   
    • Aries   
    • Scandinavian Tobaco   
    • VaS   
    • SETTO spedition   
    • SGL   
    • British American Tobacco   
    • T-Mobile   
    • Green Ways   
    • Bohemia Sekt   


    Nejlepší řešení jsou ta jednoducháPG logistic


     

    mobil telefon e-mail  skype  twitter


    komora logistických auditorů  Projektový manažer roku

    CO NABÍZÍME

    VIZE

    REFERENCE

    STALO SE

    KONTAKTY

    GDPR/COOKIES

    MAVIE - PATIČKA

     


    Užíváme funkční-nutná cookies, abychom Vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek.
    VÍCE O COOKIES.

    PG Logistic © 2020 webdesign by jacha®.cz  |  Powered by AYNI CMS © tkl.cz